Regulamin Szkoły Językowej Online GOOD TALK z dnia 01.12.2022 r.

 

§ 1
Regulamin

  1.  Niniejszy Regulamin ma na celu udostępnienie pełnej i przejrzystej informacji dotyczącej świadczonych usług, tak aby maksymalnie przybliżyć Uczniom wszystkie aspekty związane z usługą oraz jej zakupem.
  2.  Niniejszy Regulamin reguluje wszystkie istotne elementy związane z usługą.

§ 2
Informacje ogólne

  1. Usługodawcą jest Tomasz Sztyburski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TOMASZ SZTYBURSKI, pod adresem Różnowo 114, 11-001 Dywity, posiadającym numer NIP 7393551254 i numer REGON 281561901, zwanym w dalszej części regulaminu Usługodawcą.
  2. Użyte w regulaminie określenia oznaczają:
  3. a. Uczeń – osoba fizyczna, zgłaszająca się osobiście lub zgłoszona przez osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną dokonywania zakupu Usługi.
    b. Strona internetowa – serwis internetowy w domenie: www.goodtalk.pl.
    c. Lektor – wskazana przez Usługodawcę osoba posiadająca doświadczenie i umiejętności do prowadzenia lekcji z Uczniem.
    d. Cennik – zestawienie cen za świadczone usługi znajdujące się na stronie internetowej www.goodtalk.pl w zakładce „Cennik”, które określa ceny wybranych lekcji. Cennikiem
    obowiązującym jest cennik, zawierający ceny wszystkich dostępnych lekcji, który dostępny jest na stronie internetowej.

§ 3
Przedmiot usługi

  1. Przedmiotem usługi jest prowadzenie lekcji językowych odbywających się o stałych, z góry wyznaczonych porach, w formie indywidualnej, w parach lub grupach (trzech lub więcej Uczniów).
  2. Lekcje językowe prowadzone są przez Lektora i odbywają się wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Lekcje rozpoczynają się, gdy Lektor w umówionym czasie zainicjuje połączenie internetowe.
  4. Czas trwania jednej lekcji wynosi 60 minut.

§ 4
Zakup usługi

  1. Złożenie zamówienia na usługę odbywa się poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Usługodawcy:
    – telefonicznie pod numerem: 538607607,
    – e-mailowo pod adresem: kontakt@goodtalk.pl,
    – za pośrednictwem komunikatora internetowego Messenger,
    – poprzez formularz kontaktowy.
  2. Złożone zamówienie na usługę obowiązuje w kolejnych miesiącach do momentu jego zmiany bądź rezygnacji z zamówionej usługi.
  3. Płatności za zamówione usługi dokonuje się z góry za dany miesiąc, wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy w ING Bank Śląski nr 81 1050 1807 1000 0091 4445 4718. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Ucznia.
  4. W przypadku chęci zakupu usługi na kolejny miesiąc, usługę należy opłacić maksymalnie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym mają odbyć się lekcje.
  5. Warunkiem rozpoczęcia lekcji jest jej wcześniejsze opłacenie oraz zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
  6. W wyjątkowych okolicznościach, za zgodą Usługodawcy, możliwe jest rozpoczęcie lekcji przed zaksięgowaniem wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy. W takim wypadku Uczeń zobowiązany jest przed rozpoczęciem lekcji przesłać potwierdzenie dokonania przelewu ceny za wybrany rodzaj i liczbę lekcji na adres e-mail Usługodawcy:
    kontakt@goodtalk.pl.
  7. Minimalna ilość lekcji w ciągu tygodnia wynosi 1 (słownie: jeden), nie wliczając lekcji przełożonych.
  8. Cena jednej godziny lekcyjnej uzależniona jest od wybranego rodzaju lekcji i określona jest w Cenniku.

§ 5
Realizacja usługi

  1. Przystąpienie do lekcji możliwe jest jedynie po uprzednim zaakceptowaniu zapisów niniejszego Regulaminu.
  2. W celu realizacji usługi Uczeń zobowiązany jest posiadać komputer (wymagania systemowe dla komputera zgodne z informacjami podanymi na stronie https://support.skype.com/pl/faq/fa10328/jakie-sa-wymagania-systemowe-skype-a), przeglądarkę internetową Mozilla Firefox, Edge lub Chrome, w aktualnej wersji oraz sprawne połączenie z siecią Internet. W przypadku problemów technicznych za zgodą obu stron możliwe jest skorzystanie z innych programów umożliwiających przeprowadzenie wideokonferencji.
  3. Materiały na lekcje z Uczniem zapewniane są przez Lektora.
  4. Terminy lekcji ustalane są z Biurem Obsługi Klienta przed rozpoczęciem lekcji. Są one niezmienne z wyjątkiem sytuacji opisanych w dalszej części regulaminu.
  5. Na wniosek Ucznia, możliwa jest zmiana rozkładu lekcji. Rozkład lekcji może być zmieniony wyłącznie jeden raz w ciągu miesiąca kalendarzowego. Wniosek o zmianę rozkładu lekcji składa się e-mailowo do Biura Obsługi Klienta, najpóźniej na 7 dni przed dniem zmiany.
    Możliwość zmiany rozkładu lekcji uzależniona jest od dostępności Lektora.
  6. Uczeń może przełożyć lekcję bez jej utraty wyłącznie jeden raz w ciągu miesiąca kalendarzowego. O przełożonej / nieodbytej lekcji Uczeń niezwłocznie powiadomi telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości SMS lub wiadomości e-mail Biuro Obsługi Klienta. Nie dopuszcza się powiadomień o przełożeniu / nieodbyciu lekcji za pośrednictwem czatu Skype.
  7. Przełożona / nieodbyta lekcja powinna być przeprowadzona w ciągu 7 dni kalendarzowych od jej pierwotnego terminu.
  8.  W celu odrobienia przełożonej / nieodbytej lekcji Uczeń zobowiązany jest jak najszybciej wysłać wiadomość SMS lub e-mail do Biura Obsługi Klienta z minimum trzema terminami, w których może odrobić przełożoną lekcję.
  9. W przypadku, gdy przełożona lekcja nie zostanie przeprowadzona w ciągu 7 dni kalendarzowych od jej pierwotnego terminu, lekcję uznaje się za przeprowadzoną.
  10. Powiadomienie Biura Obsługi Klienta o przełożeniu drugiej i kolejnych lekcji w ciągu miesiąca kalendarzowego jest bezskuteczne, a lekcje świadczone będą w umówionym wcześniej terminie.
  11. W przypadku, gdy Uczeń spóźni się na umówioną lekcję, czas spóźnienia jest odliczany od czasu trwania lekcji.
  12. W wypadku, gdy Lektor spóźni się na lekcję, czas spóźnienia jest doliczany do czasu lekcji, tak aby każda lekcja trwała 60 minut.
  13. W uzasadnionych przypadkach Lektor może przełożyć lekcję jeden raz w ciągu miesiąca kalendarzowego. O przełożonej lekcji Lektor niezwłocznie powiadomi telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości SMS lub wiadomości e-mail Biuro Obsługi Klienta, a informacja ta niezwłocznie zostanie przekazana Uczniowi. Nie dopuszcza się powiadomień o przełożeniu lekcji za pośrednictwem czatu Skype.
  14. W przypadku przełożenia lekcji przez Lektora drugi lub kolejny raz w ciągu miesiąca kalendarzowego, Uczeń otrzymuje jedną darmową lekcję, za każdą przełożoną lekcję, licząc od drugiego przełożenia, do wykorzystania w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia pierwotnie zaplanowanej i nieodbytej lekcji.
  15. W przypadku przełożenia lekcji przez Lektora, lekcja przełożona zostaje na inny termin nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia nieodbytej lekcji.
  16. W przypadku wystąpienia po stronie Ucznia problemów technicznych uniemożliwiających przeprowadzenie lekcji, lekcje uznaje się za przeprowadzoną.
  17. W przypadku wystąpienia po stronie Lektora problemów technicznych uniemożliwiających przeprowadzenie lekcji, Uczeń ma prawo do wykorzystania już opłaconych lekcji, równych ilości nieodbytych z przyczyn technicznych lekcji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia ustania problemów technicznych oraz jednej darmowej lekcji do wykorzystania, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wykorzystania nieodbytych lekcji.

§ 6
Rezygnacja z lekcji

  1. Uczeń ma prawo nie kontynuować lekcji bez wcześniejszego wypowiedzenia po ukończeniu opłaconych lekcji.
  2. Uczeń ma prawo zrezygnować z opłaconych lekcji, jednak z uwagi na cykl planowania grafiku lekcji przez Usługodawcę, Uczeń rezygnując z opłaconych lekcji powinien powiadomić Usługodawcę nie później niż 14 dni przed datą przerwania lekcji, wysyłając e-mail na adres kontakt@goodtalk.pl.
  3. W przypadku opisanym w ust. 2 powyżej lekcje uważa się za zakończone po upływie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Ucznia woli rezygnacji z opłaconych lekcji.
  4. W wypadku opisanym w ust. 3, płatność za niewykorzystane opłacone lekcje licząc od daty zakończenia lekcji, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Ucznia. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu.
  5. W przypadku, gdy Uczeń nie powiadomi Biura Obsługi Klienta o rezygnacji z opłaconych lekcji, lekcje na których Uczeń będzie nieobecny, zostaną uznane za odbyte.

§ 7
Zawieszenie i wznowienie lekcji oraz zmiana rodzaju lekcji

  1. W przypadku zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności, Uczeń może zawiesić już opłacone lekcje po uzgodnieniu tego z Biurem Obsługi Klienta. Maksymalny okres na jaki można zawiesić opłacone lekcje to 3 miesiące, licząc od dnia ostatniej odbytej lekcji.
  2. Jeżeli w trakcie okresu zawieszenia lub po okresie zawieszenia opłaconych lekcji Uczeń powiadomi Biuro Obsługi Klienta o rezygnacji z lekcji i jednocześnie posiada wykupione, a niewykorzystane lekcje, § 6 stosuje się odpowiednio.
  3. Jeżeli po okresie zawieszenia opłaconych lekcji Uczeń nie powiadomi Biura Obsługi Klienta
    o rezygnacji z lekcji i jednocześnie posiada wykupione, a niewykorzystane lekcje, lekcje na których Uczeń będzie nieobecny, zostaną uznane za odbyte.
  4. Po podjęciu zawieszonych lekcji, wcześniej wybrane i ustalone dni i godziny w jakich odbywały się lekcje oraz wybrany Lektor mogą ulec zmianie.
  5. Uczeń ma prawo do zmiany wybranego rodzaju lekcji.
  6. W wypadku zmiany rodzaju lekcji, § 6 stosuje się odpowiednio.

§ 8
Reklamacje i zmiana lektora

  1. Uczeń ma prawo zgłaszać Usługodawcy reklamacje.
  2. Reklamacja składana przez Ucznia w związku z niesatysfakcjonującym go wykonaniem usługi nauczania powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu Ucznia, a także określenie reklamowanej usługi wraz z uzasadnieniem.
  3. Reklamację należy zgłaszać przesyłając ją na adres e-mail Usługodawcy:
    kontakt@goodtalk.pl.
  4. Uczniowi oraz Usługodawcy przysługuje prawo do zmiany Lektora.
  5. W celu zmiany Lektora na wniosek Ucznia, Uczeń zobowiązany jest poinformować o tym Usługodawcę telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

§ 9
Faktura

  1. Na wszystkie usługi wystawiany jest dokument zakupu.
  2. Sprzedaż na rzecz konsumenta oraz na rzecz przedsiębiorców dokumentowana jest poprzez wystawienie faktury.
  3. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy faktura wystawiana jest z datą zaksięgowania się kwoty na rachunku bankowym Usługodawcy.
  4. Nabywający usługę upoważnia Usługodawcę do wystawienia faktury bez podpisów.
  5. Nabywający usługę wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną, na podany adres e-mail.

§ 10
Przetwarzanie danych osobowych

Stosownie do treści art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Tomasz Sztyburski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TOMASZ SZTYBURSKI, pod adresem Różnowo 114, 11-001 Dywity, posiadający numer NIP 7393551254 i numer REGON 281561901, telefon 538607607, e-mail: kontakt@goodtalk.pl.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu, dla którego zostały zebrane, tj. przeprowadzenia lekcji, przesłania reklamy, przedstawienia oferty handlowej oraz dla celów księgowych.
  3. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy), art. i art. 6 ust. 1 lit. f. RODO (uzasadniony interes administratora danych osobowych). Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody to można ją cofnąć w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie ww. zgody przed jej wycofaniem.
  4. Dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Ponadto odbiorcami danych osobowych są między innymi osoby prowadzące lekcje z Uczniami, podmioty świadczące usługi informatyczne, utrzymania serwerów poczty elektronicznej oraz strony internetowej, podmioty świadczące usługi prawne, audytowe i księgowe.
  5. W zakresie przewidzianym przez przepisy prawa podającemu dane przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  6. Każdemu Uczniowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, właściwego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do skutecznego świadczenia usług przez Usługodawcę.
  8. Dane osobowe Uczniów będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania. Przechowywane będą do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy/świadczenia usług lub do momentu obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy.
  9. Uczeń nie ma obowiązku używania kamery podczas zajęć (można połączyć się bez transmisji video). Włączenie kamery jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie wizerunku w celach dydaktycznych do prowadzenia zajęć.
  10. Zabrania się nagrywania zajęć oraz innych form ich utrwalania (w tym robienia zdjęć) bez pisemnej zgody Lektora prowadzącego.
  11. Zajęcia przeznaczone są tylko dla Uczniów Usługodawcy.

§ 11
Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian Cennika oraz warunków promocji bez uszczerbku dla praw nabytych przez Ucznia.
  2. Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Ucznia będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Dz.U.2019.134 ze zm.).
  5. Wszelkie pytania i uwagi należy zgłaszać bezpośrednio przez Biuro Obsługi Klienta:
    – telefon: 538607607
    – e-mail: kontakt@goodtalk.pl
    – adres do korespondencji: TOMASZ SZTYBURSKI, Różnowo 114, 11-001 Dywity.